Donny Navajas

Donny Navajas

Donny Navajas

Aug 23, 2023

Aug 23, 2023

Aug 23, 2023

Purple Flower
Purple Flower
Niets opent deuren sneller dan de vaardigheid om verbindingen te maken die anderen niet zien.

Donny Navajas Sanchez, 31 jaar oud, is oprichter en hoofd verkoop bij Aimagine Studios. De totstandkoming van het bedrijf illustreert ook waar de kwaliteiten van Donny liggen: in gesprek gaan met anderen en op verschillende plekken komen om elkaar te versterken.

In 2023 kwamen Max Meijer (mede-eigenaar van Aimagine Studios) en Donny elkaar toevallig tegen. Nadat ze met elkaar in gesprek waren gegaan, besloten ze om een videoproductie te maken voor een samenwerking met Lucardi. Nog geen dag later was deze video volledig geproduceerd. De video werd aan Lucardi gepresenteerd en de reacties waren enorm positief, zowel intern als extern.

Na elkaar vier keer te hebben gezien, besloten ze om "Aimagine Studios" op te richten. Zoals Donny aangeeft: "Alles voelde goed."

Wat is jouw rol binnen het bedrijf?

Binnen het bedrijf Aimagine Studios ben ik de schakel tussen klant en productie. Ik zorg ervoor dat we duidelijke communicatie hanteren, waardoor we ons volledig kunnen focussen op het beste resultaat. Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor de sales. "Het geeft me voldoening om klanten te kunnen helpen door middel van onze service," zegt hij. Donny gaat vaak naar beurzen, analyseert de markt online en stapt op mensen af. Zijn doelgerichte visie stelt hem ook in staat te werken aan creatieve concepten, die hij samen met het productieteam uiteindelijk produceert.

Waarom kies je hiervoor?

Donny ziet veel potentie in het bedrijf. De afgelopen maanden hebben ze zichzelf al bewezen, en hij kan zich alleen maar voorstellen wat ze in de komende jaren zullen bereiken. Hij is ervan overtuigd dat ze nog veel meer bedrijven kunnen helpen, niet alleen met videoproducties, maar vooral met het draaien van volledige campagnes. "Hiermee kunnen we," zoals Donny zegt, "bedrijven nog beter helpen met het behalen van hun doelen."

Wat is het meest indrukwekkende project dat je tot nu toe hebt geproduceerd?

Een tijdje geleden hebben we een productie gemaakt voor Dori Eyewear, en als we alle elementen van de productie bij elkaar optellen, zal dit de mooiste productie tot nu toe zijn," zegt Donny. "Het zit hem vooral in de combinatie tussen het verhaal en de beelden die naadloos op elkaar aansluiten. Daarnaast zijn er productioneel veel zaken geweest waar ons team op moest anticiperen, en dat het uiteindelijk is gelukt om zo'n productie te realiseren, maakt me trots.

Welk project heeft een speciale betekenis voor jou?

De Lucardi productie is vooral speciaal omdat hierdoor het bedrijf is ontstaan. "Alles verliep op zo'n natuurlijke wijze, en mijn persoonlijke kwaliteiten speelden hierin een grote rol," zegt Donny. Daarnaast was het voor Donny een geweldige ervaring om zoveel positieve reacties te ontvangen op zijn eigen gemaakte productie. Zowel intern als extern hebben mensen lovend gereageerd op de productie, en nog steeds is dit voor Donny een productie die hij laat zien op zijn iPad op beurzen.



Hoe zie je jouw toekomst voor je?

Donny ziet zichzelf in de toekomst als een soort 'vliegende keeper'; hij heeft van elk aspect van het aanbod de kennis om in te springen waar nodig is en om de mensen waarmee hij samenwerkt in de juiste richting te sturen. Zijn belangrijkste doel is het opbouwen van een team waarmee hij zijn klanten nog beter kan bedienen, of dat nu is door specialisaties in unieke producties of door gezamenlijk een volledige campagne te draaien. De klant staat altijd voorop. Het opbouwen van een team is essentieel binnen Aimagine Studios voor de toekomst, maar ook het bureau zal hierin een grote rol spelen.

Daarnaast heeft Donny in de loop der tijd een passie voor fotografie ontwikkeld en hij wil hierin blijven groeien. Zijn meest recente werk was te zien bij NIO tijdens een evenement met Vogue. De foto's zijn vervolgens ook landelijk gebruikt.



Niets opent deuren sneller dan de vaardigheid om verbindingen te maken die anderen niet zien.

Donny Navajas Sanchez, 31 jaar oud, is oprichter en hoofd verkoop bij Aimagine Studios. De totstandkoming van het bedrijf illustreert ook waar de kwaliteiten van Donny liggen: in gesprek gaan met anderen en op verschillende plekken komen om elkaar te versterken.

In 2023 kwamen Max Meijer (mede-eigenaar van Aimagine Studios) en Donny elkaar toevallig tegen. Nadat ze met elkaar in gesprek waren gegaan, besloten ze om een videoproductie te maken voor een samenwerking met Lucardi. Nog geen dag later was deze video volledig geproduceerd. De video werd aan Lucardi gepresenteerd en de reacties waren enorm positief, zowel intern als extern.

Na elkaar vier keer te hebben gezien, besloten ze om "Aimagine Studios" op te richten. Zoals Donny aangeeft: "Alles voelde goed."

Wat is jouw rol binnen het bedrijf?

Binnen het bedrijf Aimagine Studios ben ik de schakel tussen klant en productie. Ik zorg ervoor dat we duidelijke communicatie hanteren, waardoor we ons volledig kunnen focussen op het beste resultaat. Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor de sales. "Het geeft me voldoening om klanten te kunnen helpen door middel van onze service," zegt hij. Donny gaat vaak naar beurzen, analyseert de markt online en stapt op mensen af. Zijn doelgerichte visie stelt hem ook in staat te werken aan creatieve concepten, die hij samen met het productieteam uiteindelijk produceert.

Waarom kies je hiervoor?

Donny ziet veel potentie in het bedrijf. De afgelopen maanden hebben ze zichzelf al bewezen, en hij kan zich alleen maar voorstellen wat ze in de komende jaren zullen bereiken. Hij is ervan overtuigd dat ze nog veel meer bedrijven kunnen helpen, niet alleen met videoproducties, maar vooral met het draaien van volledige campagnes. "Hiermee kunnen we," zoals Donny zegt, "bedrijven nog beter helpen met het behalen van hun doelen."

Wat is het meest indrukwekkende project dat je tot nu toe hebt geproduceerd?

Een tijdje geleden hebben we een productie gemaakt voor Dori Eyewear, en als we alle elementen van de productie bij elkaar optellen, zal dit de mooiste productie tot nu toe zijn," zegt Donny. "Het zit hem vooral in de combinatie tussen het verhaal en de beelden die naadloos op elkaar aansluiten. Daarnaast zijn er productioneel veel zaken geweest waar ons team op moest anticiperen, en dat het uiteindelijk is gelukt om zo'n productie te realiseren, maakt me trots.

Welk project heeft een speciale betekenis voor jou?

De Lucardi productie is vooral speciaal omdat hierdoor het bedrijf is ontstaan. "Alles verliep op zo'n natuurlijke wijze, en mijn persoonlijke kwaliteiten speelden hierin een grote rol," zegt Donny. Daarnaast was het voor Donny een geweldige ervaring om zoveel positieve reacties te ontvangen op zijn eigen gemaakte productie. Zowel intern als extern hebben mensen lovend gereageerd op de productie, en nog steeds is dit voor Donny een productie die hij laat zien op zijn iPad op beurzen.



Hoe zie je jouw toekomst voor je?

Donny ziet zichzelf in de toekomst als een soort 'vliegende keeper'; hij heeft van elk aspect van het aanbod de kennis om in te springen waar nodig is en om de mensen waarmee hij samenwerkt in de juiste richting te sturen. Zijn belangrijkste doel is het opbouwen van een team waarmee hij zijn klanten nog beter kan bedienen, of dat nu is door specialisaties in unieke producties of door gezamenlijk een volledige campagne te draaien. De klant staat altijd voorop. Het opbouwen van een team is essentieel binnen Aimagine Studios voor de toekomst, maar ook het bureau zal hierin een grote rol spelen.

Daarnaast heeft Donny in de loop der tijd een passie voor fotografie ontwikkeld en hij wil hierin blijven groeien. Zijn meest recente werk was te zien bij NIO tijdens een evenement met Vogue. De foto's zijn vervolgens ook landelijk gebruikt.



info@aimaginestudios.nl

© 2024

info@aimaginestudios.nl

© 2024